Praca: Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim
- Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim,
- Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
- Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
- Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
- Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
- Umiejętność szybkiego pisania,
- Gotowość do pracy zmianowej - projekt pracuje 4-13, oczekujemy minimum 120h miesięcznie,
- Umiejętność precyzyjnego i przejrzystego formułowania wypowiedzi w formie pisemnej,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę,
- Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- Możliwość dofinansowania dodatkowych benefitów tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
- Owocowe czwartki,
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.