Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

- Obsługa posprzedażowa klientów B2B
- Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień
- Przygotowywanie raportów
- Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz. angielskiego – warunek konieczny
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Mile widziana znajomość systemów ERP
- Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Umowa o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u klienta
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit i programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.