Praca: Specjalista ds. papierów wartościowych



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. papierów wartościowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1706
OBOWIĄZKI:
Transakcje księgowe i instrukcje dotyczące wydania dla przychodzących, wychodzących i wewnętrznych transferów, subskrypcji i wykupów papierów wartościowych; uzgadnianie instrukcji rozliczeniowych z kontrahentami międzynarodowymi; monitorowanie rozliczania transakcji w dniu waluty; wszczynanie dochodzeń, przygotowywanie dokumentów, dostarczanie informacji i tworzenie korespondencji z interesariuszami; identyfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i rozliczeniowych za pomocą narzędzia uzgadniania; interakcja z zespołami ds. relacji z klientami i innymi zespołami front i middle office.Godziny pracy 8:30 - 16:30Umowa na czas nieokreślony.Oferta pracy dostęna w sali E.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy 1 rok i dwa miesiące, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, jęz. angielski B2 w mowie i piśmiedoświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi, raportami, statementami; w trakcie studiów o profilu finansów;znajomość instrumentów finansowych, w szczególności funduszy inwestycyjnych i hedgowych; znajomość programów OBS, stron i portali transfer agentów

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 450 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu