Praca: Starszy inspektor



Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 158348

Warunki pracy

- praca siedząca


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca przy komputerze


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki,skaner, faks)


- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

Zakres zadań

  • dokonuje sprawdzenia pod względem formalno-rachunkowym oraz analizy dokumentacji sporządzanej przez komórki i jednostki organizacyjne z postępowań szkodowych w celu sprawdzenia jej zgodności z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami dotyczącymi zasad postępowania przy likwidacji szkód powstałych w majątku jednostki
  • ujmuje w ewidencji księgowej przy wykorzystaniu programu finansowo-księgowego wysokości szkód ustaloną w postępowaniu szkodowym w celu zgromadzenia pełnej informacji o szkodach w mieniu skarbu państwa. Uzgadnia konta rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód oraz rozliczeń międzyokresowych przychodów w celu wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości
  • sporządza sprawozdania z rozrachunków z tytułu szkód oraz dostarcza informacje do sprawozdania kwartalnego RB-N w celu przedstawienia ilości wartości szkód powstałych w majątku jednostki
  • przygotowuje projekty decyzji w sprawach szkód finansowych powstałych w Wydziale Finansów w celu zakończenia prowadzonych postępowań szkodowych
  • sprawdza poprawność potrąceń z tytułu szkód z uposażeń policjantów oraz pracowników w celu wyegzekwowania należności budżetowych
  • przygotowuje dokumenty księgowe do przekazania do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w księgowości
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe