Praca: Starszy referent



Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 136684

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
  • Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Nalicza wynagrodzenia/uposażenia oraz inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy/służby w celu wypłaty pracownikom/funkcjonariuszom należnego i zgodnego z przepisami wynagrodzenia/uposażenia;
  • Nalicza należne składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w celu wykonania obowiązku płatnika wynikającego z przepisów regulujących ww. zagadnienia;
  • Sporządza dokumentację emerytalno-rentową w zakresie uzyskanych przez pracownika/funkcjonariusza wynagrodzeń/uposażeń, np. zaświadczenia ERP-7, w celu skompletowania dokumentacji emerytalno-rentowej pracownika/funkcjonariusza i przekazania jej do ZUS;
  • Prowadzi wymagane ewidencje i dokumentację księgową w zakresie wynagrodzeń/uposażeń oraz innych świadczeń dla pracowników/funkcjonariuszy w celu monitorowania wykonania funduszu płac i uposażeń oraz sporządzania sprawozdań i informacji w tym zakresie,
  • Współpracuje przy realizacji zadań z innymi komórkami organizacyjnymi (np. wydziałem kadr, wydziałem prawnym, referatem spraw pracowniczych i socjalnych) w celu zgodnego z przepisami i obowiązującymi regulaminami wykonywania zadań Izby jako pracodawcy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 0,5 roku w pracy biurowej)
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika, ustawy o służbie cywilnej i KAS
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ