Praca: Stażysta - protokolant



Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Stażysta - protokolant
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2608
OBOWIĄZKI:
1. Protokołowanie na rozprawach, prowadzenie akt spraw sądowych, sporządzanie korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, praca przy komputerze, obsługa systemów informatycznych, inne prace biurowe,2. Praca z korespondencją, obsługa interesantów, rejestrowanie korespondencji w systemie informatycznym. Termin i miejsce złożenia dokumentów:1) termin złożenia dokumentów: do 5 września 2025 r.2) miejsce złożenia dokumentów:a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław;Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Konkurs składa się z następujących etapów:I etap: weryfikacja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych,II etap: sprawdzian praktyczny sprawdzenie umiejętności pracy z komputerem, w tym biegłości pisania oraz umiejętności redagowania pism, III etap: rozmowa kwalifikacyjna.Informacje dodatkowe:1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu (strona internetowa) w zakładce Oferty pracy,2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,4) dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 74-81-130.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu oraz jego termin i miejsce ogłoszone zostaną w dniu 12 września 2025 r. Oferta dostępna w sali E, C, H, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 748 11 30.Szczegóły na stronie:www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarz sądowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1) wykształcenie co najmniej średnie oraz zdany egzamin maturalny,2) biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu biurowego MS Office, wyszukiwarki, poczty elektronicznej), w tym umiejętność biegłego pisania na klawiaturze oraz znajomość obsługi innych urządzeń biurowych,3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,6) nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,8) umiejętność redagowania pism i dokumentów,9) samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, komunikatywność,10) umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,11) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu