Praca: Technik ds. obsługi i wsparcia technicznego
Wydział Mechaniczno-Energetyczny Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę stanowisk laboratoryjnych oraz wsparcie techniczne Wydziału.
- obsługa stanowisk laboratoryjnych oraz aparatury,
- wsparcie przy budowie stanowisk laboratoryjnych, badawczych i dydaktycznych,
- prace warsztatowe, drobne naprawy maszyn i urządzeń,
- prowadzenie prac organizacyjnych w laboratorium,
- realizacja procedury zakupów sprzętu, materiałów.
- wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie,
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w charakterze monter, instalator, pracownik warsztatu,
- uprawnienia SEP E 1 do 1 kV,
- uprawnienia F-gazowe,
- umiejętność lutowania,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- mile umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
- chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.